sobota, 16 marca 2013

Przegląd Szaf - Kinga6427 oraz _julcia_1997

Kinga6427


Bardzo podobają mi się Twoje sukienki, zwłaszcza ta kolorowa z archive. Brązowa kurteczka jest totatlnym musthave! Każdej burej stylizacji doda koloru i od razu zwróci uwagę. Dżinsy mają trochę zbyt wysoki stan ale i tak bardzo je lubię. Są dobrze wykonane i wyglądają bardzo realnie. Dżinsowe koszule i bluzki z przejrzystego materiału to już klasyka. 


Masz bardzo dużo nieciekawych, czasem nawet zupełnie brzydkich darmówek. Czarne rybaczki z różową aplikacją odrobinę mnie dobiły. Kolorowe spódnice są niepraktyczne i mają niemodny krój. Poszarpane spodnie tak, o ile bez przesady. W tym przypadku mniej spodni niż dziur. Dodatkowo po ostatnim wydaniu przeglądu mam problem z sukienkami z kolekcji Avril, pomimo całej sympatii jaką ją darzę. 


Mało było dodatków, które powaliłyby mnie na kolana, ale to co postanowiłam dodać to HOT z prawdziwego zdarzenia. Darmowa czapka za logowanie jest rewelacyjna. Melonika burlesqe zazdroszczę Ci okropnie. Kilka par moich ulubionych butów i dwie rewelacyjne torebki. Ta z kolcami jest trochę za mała ale i tak bosko się prezentuje. 


Tak jak w przypadku ubrań i tutaj dużo darmówek, które szpecą szafę. Zielona torebka nie jest najgorsza ale nie wyobrażam sobie z nią żadnej stylizacji. Koszyk i pasek z pomponami też miałam, od razu zutylizowałam. Woalka była by okej, gdyby nie te gigantyczne wiśnie i fakt, że twarz brzydko zasłania, lepiej prezentowałaby się w kolorze czarnym i z drobniejszą siateczką. Niebieskie buty są okropnie wykonane, ich twórca się nie popisał. 

Podsumowanie:

To, że coś jest darmowe nie znaczy, że trzeba to mieć. Wiem, że to kuszące, że może się przyda. Też tak przez jakiś czas myślałam, ale niestety tak nie jest. Darmowe rzeczy nie są złe, trzeba jednak pobierać je z głową. Zastanowić się kilka razy czy w ogóle kiedyś ich użyjemy i jeśli tak to czy będą wyglądać dobrze na doll. Moja rada, zainwestuj w jakieś fajne klasyczne dodatki.  Przejrzyj również swoją szafę i pochowaj rzeczy które uważasz za brzydkie i wiesz, że nigdy ich nie użyjesz. 

Ocena: 6/10

_julcia_1997


Tutaj szafa bardziej sportowa. Bardzo podoba mi się ten tshirt, jest jeszcze wersja OMG, która podoba mi się bardziej. Masz sporo kolorowych spódnic z baskinką, są świetne i szczerze Ci ich zazdroszczę :) Spodnie w szare mazie są powalające, pierwszy raz je widzę i nie mogłam oderwać od nich oczu. Dodam też, że masz imponującą kolekcję starych basics. To się chwali. 


Tak jak w przypadku poprzedniczki, dużo niefajnych darmówek. Bardzo nie lubię nagród z akademii. Koszula Miley Cyrus ma dziwny kształt. Czarne spodnie z wysokim stanem są niewymiarowe, trochę zbyt długie - źle wyglądają na doll. Cały pierwszy rząd mnie powalił na kolana. Przepraszam, ze to powiem, ale ... potworność. 


Ładna kolekcja kopertówek, buty które wybrałam to moje ulubione buty na stardoll. Mokasyny z archive stały się właśnie moim celem numer jeden! Buty z velvet orchid mają przecudny przezroczysty koturn. Myślę, że te dodatki mówią same za siebie. 


Po raz kolejny okropne darmówki. Chciałam dać różowej peruce szansę. Przymierzyłam ją na Twoją doll ale wyglądało to tragicznie. Dziwny kształt i dodatkowo spłaszczyło głowę. Kapelusz i foliowa czapka ze stardoll adacemy to żywy dowód na to, jak admini nas traktują. Dać byle co, żeby nie było że nie dają. Mam nadzieję, że drugi rok przyniesie fajniejsze nagrody. 

Podsumowanie:

Masz dużo nieciekawych darmówek, jak w przypadku Kinga6427 spróbuj przejrzeć szafę i zdecydować czy na pewno wszystkich tych rzeczy potrzebujesz. Jeśli chodzi o dodatki, masz dużo ślicznych dodatków. Może spróbuj rozwinąć szafę w jakieś klasyczne ubrania w stylu bardziej eleganckim, zawsze się to przyda :)

Ocena: 7/10

xoxo, Alfie

4 komentarze:

  1. Super przeglądy :D
    Mam nadzieje że w końcu zrobisz taki przeglad i mojej szafie :D

    julkasia1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś następna w kolejce także widzimy się za tydzień w Twoim apartamencie :D

      Usuń
  2. dziękuję za ocenę, postaram się pozbyć tych darmowych ubrań (po prostu dam je siostrze :D).

    _julcia_1997

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny przegląd. Najbardziej podoba mi się ta sukienka kolorowa bez rękawków, chciałabym ją mieć. A co do dodatków to ja jeszcze nie dostałam tej czapy za logowanie ;o :C

    aga_007

    OdpowiedzUsuń