czwartek, 21 marca 2013

Cherry

Ahoj. Nie mam za bardzo weny do pisania, szczególnie zważywszy na porę.
Ironicznie mamy już pierwszy dzień wiosny, a ja wciąż opatulona w swetry i płaszcz zmagam się z lodowatym wiatrem. Czasem myślę sobie, że fajnie byłoby po prostu przespać tych kilka beznadziejnych miesięcy.
Pora na stylizację, moja doll zważywszy na to, że zamknięta jest w swoim idealnym apartamencie może ubierać się, jak jej się żywnie podoba. Powiedzmy, że w jej świecie panuje już wiosna.


Wianek- Jean Paul Gaultier
Bluzka- Denim&Supply by Ralph Lauren
Sukienka- Philosophy by Alberta Feretti
Podkolanówki- Archive
Buty- Diane von Furstenberg holiday tribute

Na koniec podzielę się z Wami piosenką, którą usłyszałam ostatnio na zakupach w H&M. Tak bardzo wpadła mi w ucho, iż postanowiłam ją odszukać. Co by nie mówić o ubraniach z tego sklepu, muzykę mają zawsze pierwsza klasa :-)


1 komentarz:

  1. Stylizacja idealnie trafia w mój gust. Jestem fanką bluzeczki.

    Wendy2003

    OdpowiedzUsuń