czwartek, 14 marca 2013

metamorfoza Madzialenka13.


Przed: Cudowna twarz. Dopiero po głębszym wglądzie można dopatrzeć się niewielkich wad. Jeżeli mam się przyczepić do czegoś, to może te cienie na nosie, nie są dokładne, zdecydowanie jedne by wystarczyły. Wiem, że chodzi o efekt z daleka, ale mówię w kontekście estetycznym. Włosy cudowne, jak na star design są doskonałe. Makijaż też bardzo dokładny, nie jestem przekonana do tego jaskrawego akcentu. Usta lekko za jasne.

Po: Zdjęłam wszystko, doll bardzo się odciążyła. Rozjaśniłam twarz, dużo kosmetyków - użyłam niebieskiego i fioletu. Świetne części twarzy, miło się robi makijaż na Twojej lalce.


Przed: Tutaj zdecydowanie gorzej.  Masz cudowną garderobę, a na sobie jakieś kiczowate ciuchy. Kurtka jest okropna moim zdaniem, podobnie jak spodnie. Hb weekly to dla mnie największa porażka na stardoll. Buty i plecak dodają trochę pozytywu.

Po: Zakochałam się w tej koszuli. Musiałam ją ubrać, ciężko dobrać do niej dół. Wybrałam więc rajstopy z zakolanówkami. Do tego czarne buty, torebka i mosiężny naszyjnik.

5 komentarzy:

  1. dziękuję :* tak wiem, ze ta kurtka i spodnie są okropne, ale jak już coś kupuję to szkoda mi po prostu tego nigdy nie założyć :( a trafiłaś akurat na tę tandetną stylizację, kilka godzin wczesniej miałam (moim zdaniem) lepszą:) madzialenka13.

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaż podoba mi się przed, a stylizacja po. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna twarz *.* Jaram się :) Podoba mi się stylizacja po♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wkurzają mnie te rysy twarzy. Co 3-cia lalka już je ma -.-
    Ale metamorfoza jest przepiękna ;*

    aga_007

    OdpowiedzUsuń