niedziela, 17 marca 2013

Hollywood infected your brain

Z uwagi na to, że tak długo nie mogłam znaleźć odpowiedniej stylizacji gwiazdy do odwzorowania powstał outfit i pomysł umiejscowienia go na walk of fame. Wiem, że zwykłe stylizacje to nie moja praca, ale skoro już nagrzebałam się w edytorze grafiki postanowiłam was tym uraczyć. Mam nadzieję, że nie będzie kompletnej porażki :)

Kapelusz Killah 22 sd | Kurtka Gucci 50 sd baazar | Top 1 Original Future 8 sd baazar | Top 2 Fallen Angel 40 sc | Torba WOTW 174 sc baazar | Pasek Apres Ski 46 sc | Spódnica Archive 36 sd baazar | Rajstopy Film Theory 4 sd | Buty Killah 14 sd nowa kolekcja


 

xoxo, Alfie

5 komentarzy:

  1. wow, na prawdę świetne :) !

    aga_007

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałabym: megaaaa, ale zauważyłam, że torebka zlewa się z kurtką. Poza tym - świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciągle się zastanawiam jak robicie to tło :D
    Stylizacja jednym słowem kapitalna :)

    xXVampireeXx..

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie torebka się zlewa,ale uwielbiam tą spódniczkę,więc taki mały detal nie odgrywa ważnej roli :>

    Pozdrawiam,Wendy2003

    OdpowiedzUsuń