wtorek, 19 marca 2013

Spring Breakers - hopefully

Piszę szybciutko ponieważ jutro kolos z łaciny. Nie wiem jak to ogarnę ;O 


Selenę mieliście okazję poznać w którymś z moich pierwszych postów. Oglądałam dzisiaj trailer Spring Breakers i mam nadzieję że wkrótce ktoś film wrzuci na zalukaj czy gdzieś bo do kina pewnie nie pójdę. Dodatkowo mam nadzieję, że za tydzień podczas naszej Spring Break w końcu będzie ciepło. Dzisiaj buty przemokły mi po przejściu dwóch kroków w Sosnowcu. Mniam. 

Tak czy siak Selena, wcześniej znana jako Jelena ale po zerwaniu z Bejberem musiała wrócić do swojego imienia, do dzisiejsze danie dnia.Przerobiłam trochę włosy i kapelusz bo brzydko spod niego wystawały. Od razu powiem, że nie polecam tych butów. Są za małe i stopy z nich wystają. Nie wiem kto je tak stworzył, tak czy siak nie postarał się.

 Kapelusz Killah 22 sd | Okulary Nagroda z Fashion Inc 0 sd | Kurtka Chanel 222 sd baazar | Spodnie Supertrash 14 sd | Buty Fallen Angel 50 sd | Torba DKNY 90 sd baazar | Bluzka Facebook 0 sd


xoxo, Alfie

3 komentarze:

  1. Torebka to cudo. Kocham kurteczkę,jestem wniebowzięta,że ją upolowałam na SB. Genialna stylizacja.

    Pozdrawiam,Wendy2003

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tego typu posty. Stylizacje podobne jak dwie krople wody ^^ ♥
    piękna jest ta torebka

    aga_007

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :)
      Ta torebka to moja ulubiona rzecz z DKNY :)

      Usuń