sobota, 30 marca 2013

Przeglą Szaf - sweet_parysia oraz MissJustyna5674

Święta, nowa szata graficzna Przeglądu, trochę pomajstrowałam bo mi się okropnie nudziło, od poniedziałku miałam już wolne. Życzę wszystkim kolorowych jajek i żeby ten śnieg już stopniał bo mnie szlag już trafia. Później zrobię śniegowego zajączka na balkon ...


Bardzo fajna kolekcja sweterków, swetry zawsze na tak, zwłaszcza takie pod którymi można przemycić bluzkę z kołnierzykiem, jak ten szaro fioletowy po lewej stronie z It Girls, oraz nowy sweterek z przejrzystymi paskami. Bluzka z jeleniem jest świetna, świetny krój, jeszcze lepszy nadruk. Szkoda, że w powiększeniu i przy print screenie się rozpikselował (jak darmowy płaszczyk po jego prawej stronie). Brawo za kurtkę z Riviery z printem na podszewce. Zaraz po przeglądzie Twojej szafy pokicałam do tegoż sklepu i zakupiłam. Świetna rzecz. 


Jak zwykle dużo nieciekawych darmówek. Sukienka z Monster High uderzyła we mnie ze zdwojoną siłą. Przecież te lalki nie są aż tak tragicznie ubrane. Uderzyła mnie również bluzka z Museum Mile, rozumiem, sztuka itd. ale bluzka z brudem pod pachami JEST STUPROCENTOWYM NOOOOOTTT!!!!


Bardzo mała szafa z dodatkami. Znalazłam rewelacyjny szalik z WOW, mam, uwielbiam, nadużywam. Bardzo ładnie wykonany, świetnie leży na doll. Gdyby nie fakt, że sklep WOW został wycofany z plazy poleciłabym każdemu żeby zakupił. Jak znajdziecie na baazarku, kupujcie bez zastanowienia. Podobają mi się butki z Fallen Angel z aplikacjami na koturnie.


Niemal zerowa ilość dodatków not, co może być spowodowane ograniczoną ilości dodatków w ogóle. Torebka decades jest dziwna, nie podoba mi się, słabe wykonanie. To samo z butami Nike. Chciałam je od Ciebie kupić dopóki nie przymierzyłam ich na doll. Możecie wierzyć lub nie, ale nie szperałam nic przy ich grafice. Po powiększeniu wszystkie piksele jednego buta się rozjeżdżają. Szkoda bo butki fajne. 

Podsumowanie

Zainwestuj w dodatki, jesteś na dobrym starcie bo większość rzeczy wygląda dobrze, tylko dwie wpadki, z czego jedną właśnie wyprzedajesz. To chyba tyle, nie jest źle :) 

7/10, za obszerność szafy. 


Ładna szafa, podoba mi się ilość przyjemnych darmówek, co się rzadko zdarza. Płaszczyk ze Spring Suprises wygląda świetnie, sukienka po jego prawej wierzcie lub nie, również jest darmówką. Spódnica w kwiaty z białymi plisami spodobała mi się wczoraj w czyimś bazarku. Wygląda świetnie. Wielki plus za męską koszulę, również ją mam dobrze prezentuje się na dziewczynie. Czarny bustier ELLE jest przepiękny. 


Mało ubrań na not, w przeciwieństwie do poprzedniczki. Nie przepadam za ubraniami ze StarDesign ponieważ większość grafik źle wygląda w praktyce, jak ta koszulka z Converse. Nadruk świetny, dobrze wykonany ale jakość tragiczna. Białe spodnie ze złotą aplikacją - fajne, ale aplikacja mogłaby bardziej przypominać złoty łańcuszek, tymczasem wygląda jak plastikowe rurki wypełnione żółtym płynem...


Ciekawa szafa, bez wybuchów i eksplozji ale jest przyzwoicie. Dwie Shopperki, ładnie ładnie. Szaliki, lenonki (do zestawu z piórkami na włosy). No Ładnie, jest ok. 


Kolejne nie do wiary, prostokątne niebieskie coś w kolorowe mazy. Opis mówi, że jest to torebka, jednak jak to nosić nie wiem, brak dziury na palec, można wetknąć to pod pachę, ale sama nie wiem. Może przyczepia się to na rzep do marynarki... Jestem bardzo na nie wieszaniu różańca na szyi. Również nazwa myląca "naszyjnik z krzyżem". Nie, nie nie, to nie jest naszyjnik z krzyżem tylko różaniec. Pomimo tego, że nie chodzę do kościoła wiem, że takich rzeczy się nie robi. Brązowa torebka nie ma dziury na palec, jak w przypadku niebieskiego prostokąta chyba przeczepna na rzep do ubrania...

Podsumowanie

Nie jest źle, jest nawet dobrze. Wszystko zbilansowane ale Twoja szafa nie zapisała mi się w pamięci czymś szczególnym oprócz zagwozdki jaką stanowi granatowy prostokąt udający torebkę. Moja rada, poszukaj jakichś klasyków w baazarku. Dwie godzinki i znajdziesz dużo ciuchów które wprawią wszystkich w wow! Zainwestuj również w Basics. 

8/10


xoxo, Alfie

1 komentarz:

  1. Dzięki za ocenę . Tą torebkę wygrałam na loterii , teraz wiem że powinnam ją schować .

    OdpowiedzUsuń