niedziela, 24 marca 2013

Eyes hearts sun

Dziś w końcu miałam wenę na stworzenie trochę bardziej wiosennej stylizacji, bo choć temperatura wciąż pozostawia naprawdę wiele do życzenia, to przynajmniej w końcu pojawiło się słońce, a co za tym idzie nareszcie mogłam ubrać swoje nowe okulary przeciwsłoneczne. Jest to zdecydowanie mój ulubiony dodatek, bez którego nie wyobrażam sobie życia! A jak jest z Wami? Jesteście 'okularo maniakami' podobnie jak ja?

Okulary- Spectacular
Turban- Tingelling
Kamizelka-Chanel Tribute
Bluzka- WoW
Spodnie- Gucci Tribute
Torebka- Bisou
Buty- Nelly.com


Na koniec słoneczne Empire of the sun


4 komentarze:

  1. jeden wielki rozpieprz. Przepraszam, że się tak wyraziłam, ale to chyba jedna z gorszych stylizacji bloga, a takich niedużo.

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta torebka moim zdaniem kompletnie tu nie pasuje.
    Ale piosenka całkiem niezła.

    aga_007

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie specjalnie podoba mi się ta stylizacja,ale spodnie są całkiem całkiem.

    Wendy2003

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie, pięknie ,pięknie ! LIZACZEK:*

    OdpowiedzUsuń