niedziela, 17 marca 2013

Waat?

Kolejna zmiana związana z jubileuszową 200.

TOP KOMENTATOR

Co tydzień osoba, która będzie najbardziej aktywna na naszym blogu otrzyma darmową reklamę w pasku bocznym (zdjęcie + link do apartamentu). Zdjęcie zmieniać się będzie rzecz jasna - co siedem dni. Każda środa będzie wyznacznikiem nowego komentatora więc już za pare dni pojawi się pierwsza osoba. Serdecznie zapraszam do komentowania i życzę miłej zabawy!

___________

A tak poza tym to zaczynam przygodę z projektowaniem. Na pierwszy ogień poszedł panterkowy krzyż ♥
Zapraszam do zamawiana w mojej księdze gości!

6 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta stylizacja.. Mm. Cudna :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł. Ciekawe kto będzie top komentatorem :)

    aga_007

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się z tej zmiany.
    Co do projektu,jest ładny oraz ciekawie prezentuje się na doll.
    Pozdrawiam,Wndy2003

    OdpowiedzUsuń
  4. PIĘKNE ALE NIE MAM KASY :(

    Gosiagrechuta

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze to co ładne ... znajduję kiedy nie mam kasy albo mam 1 sd i 10 sm :D

    OdpowiedzUsuń