piątek, 22 marca 2013

♥ Mikko

Hejka! Dziś druga już odsłona 'blogowej inspiracji'. Dziś mam dla Was nie blogerkę a.. blogera. Tak, tak nie było łatwo wcielić się w jego rolę, gdyż 18-letni Mikko Puttonen z Finlandii olśniewa swoimi stylizacjami oraz  artystyczną fotografią na najwyższym poziomie, więc jego odwzorowanie wymagało ode mnie znacznie większego nakładu pracy niż dotychczas. Ogólnie nie przepadam za blogami z modą męską, która wciąż niestety nie za wiele ma do zaoferowania, jednak on  jest dla mnie inspiracją od niemalże roku i zawsze z niecierpliwością czekam na kolejne posty. Co więcej pomimo nienagannego stylu i około sześciu tysięcy obserwatorów wydaje się on być bardzo miłą i nie zblazowaną osobą, co wywnioskowałam po filmikach z jego udziałem. Mam nadzieję, że spodobają się Wam prace moje a przede wszystkim ten niezwykły talent, jakim jest Mikko :)
Nie przedłużając, panie i panowie..
Mikko Puttonen




A oto kilka moich stylizacji wzorowanych na Puttonen




Adres bloga Mikko:
http://www.mikkoputtonen.com/

Na koniec pokażę Wam filmik z udziałem blogera, który moim zdaniem jest po prostu genialny!




Przypominam Wam także o konkursie na blogową inspirację, w którym do wygrania jest aż 100sd!

                                         P.S. Lipton ma gile w nosie :/

3 komentarze:

  1. Czadersko, generalnie to bardzo podoba mi się stylizacja.

    ps. Lubię kabanosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty sam jesteś jak jeden wielki kabanos nos nos

      Usuń
  2. Fantastyczny ♥ + niezłe ciacho :)

    aga_007

    OdpowiedzUsuń