czwartek, 28 marca 2013

Metamorfoza sweetasna3 i marysiad


Przed: Pierwsze na co zwróciłam uwagę to ogromny kontrast między kolorem brwi i włosów. Wygląda to fatalnie. Części twarzy również mi się nie podobają. Usta zbyt nisko, odległość między oczami, a brwiami zbyt duża. Makijaż nie robi na mnie żadnego wrażenia. Kolory absolutnie nie łączą się co wygląda sztucznie. Sztucznie też wyglądają 3 pieprzyki na szyi. 

Po: Bardzo mało kosmetyków. Moje pole do popisu ograniczyło się znacznie. Do makijażu oczu użyłam trzech cieni. Białego, brązowego oraz morelowego. Brak różu oraz szminki niestety nie z mojej winy.



Przed: Kolory do siebie pasują. Nie jestem przekonana co do kroju tej spódnicy. Zmieniłabym również torebkę. Reszta bez większych zastrzeżeń, lecz szału nie ma. 

Po: Po znalezieniu tego topu miałam wizję pin up, lecz Twoja szafa nie pozwoliła mi na spełnienie jej. Postanowiłam więc połączyć kolor żółty z liliowym. 


Przed: Twarz zdecydowanie mi się nie podoba. Oczy, brwi, nos są fatalne. Kolor skóry również wygląda okropnie. Makijaż niedokładny, nieestetyczny. Jedynie na plus tutaj usta.

Po: Nie mogłam zrobić nic. 3 cienie na krzyż - do tego ogranicza się Twoja kosmetyczka. Zmieniłam jedynie włosy.
 

 Przed: Strój jest okropny..  Nie wiem czy doszukam się jakiegoś plusa. Może gdyby odciąć ten dół.. Ta stylizacja dzieli się na 2 różne światy. Góra oficjalna, dół dziecka z przedszkola. Torebka jest okropna. Popracuj nad sobą.

Po: Stonowane barwy. Ciężko było mi cokolwiek tutaj zrobić. Zmieniłabym buty, ale nie miałaś żadnych w kolorze beżu czy nawet brązu.


MAŁE PODSUMOWANIE:
Proszę Was. Mając 2 cienie do powiek i 10 stron w szafie, z czego 7 to darmówki nie zgłaszajcie się do metamorfoz. Nie jestem cudotwórcą tylko stylistą. Dziękuję.



4 komentarze:

  1. sory ale mnie wtedy ubrał mój brat a ja o tym niic nie wiedzialam:((
    pozdrawiam ale nie podoba mi się moja metamorfoza:(( ale dzieki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za co Ty mnie przepraszasz? Nic mi nie zrobiłaś.

      Usuń
  2. Mi również nie podoba się metamorfoza... Stylizacja po jest tragiczna. Jak robisz metamorfozy, na przyszłość patrz, który poziom ma dollka, bo wydaje mi się, że mam za mało starpunktów na tę fryzurę '-_-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest tylko moja propozycja i nie karzę ci tak wyglądać więc nie miej do mnie pretensji ;)

      Usuń