czwartek, 21 marca 2013

metamorfoza moll__y i szecherezada5


Przed: Powiem szczerze, że bardzo lubię takie oryginalne twarze. Jej wyraz jest co prawda dziwny, ale ma to w sobie wiele uroku. Brwi fajnie pocieniowane, jak najbardziej pasują do całości. Policzki może trochę zbyt mocno pomalowane. Makijaż delikatny, ale równy i ciekawy. Usunęłabym kolczyki.

Po: Wszystko utrzymałam w odcieniach brązu. Makijaż oczu składa się z jego trzech odcieni. Wybrałam moją upragnioną fryzurę. 


Przed:  Przytoczę jakże mądre przysłowie - Nie liczy się ilość, lecz jakość. Naładowałaś na medoll pół lumpeksu i nie wygląda to dobrze. Takie ORYGINALNE stylizacje składające się z wielu elementów wypadałoby łączyć umiejętnie, coby wszystko razem tworzyło zgraną całość. Tutaj niestety jest odwrotnie.

Po: Twoja garderoba jest cudowna. Wybrałam beżowe rybaczki ♥ fantastyczne buty no i kamizelkę, która jest tegorocznym must have. Czarno-złote dodatki uzupełniają całość.


Przed: Makijaż jakże estradowy i oryginalny. Bardzo dobrze wygląda z daleka, jednak jak wiadomo.. Co na stardoll dobrze z daleka gorzej z bliska. Brwi świetne podobnie jak włosy. Bardzo fajna twarz.

Po: Te oczy są idealne do malowania. Pobawiłam się odcieniami i wyszło połączenie, które uwielbiam na oku - granat z fioletem. Obniżyłam nieco usta i uwydatniłam je ciemną szminką.



Przed: Tutaj także pierwsze moje skojarzenie to wybieg. Wszystko razem gra, pasuje i wygląda nadzwyczajnie. Cudowny płaszcz ze StarDesign - ostatni krzyk mody.

Po: Stylizacja bardziej na codzień, pod kolekcję apres ski, zimne barwy. Szafa tak samo jak u poprzedniczki - cudowna. Można by tworzyć i tworzyć.

1 komentarz:

  1. Jeśli chodzi o moll__y to twarz jest genialna. Jedyne co mi się nie podoba to sposób pomalowania policzków. Ze strojem jest gorzej. Ten płaszcz jest świetny. Całość wyglądałaby lepiej,gdyby użyto innej spódnicy (lecz w podobnej kolorystyce) i usunięto tą kolorową torebkę.

    Jeśli chodzi o szecherezada5 to doll jest świetna pod każdym względem. Bardzo podoba mi się makijaż przed,jak i po. Patrząc na stylizacje,bardziej przemawia do mnie wersja ,przed,

    Wendy2003

    OdpowiedzUsuń