wtorek, 12 marca 2013

Metamorfoza MalaMargusia


Przed: Stylizacja jest bardzo ładna, nie mam się do czego doczepić. Wszystko ze sobą współgra, masz ode mnie dużego plusa :)

Po: Zrobiłam stylizację w trochę innym stylu, niż twoja. Gdy zobaczyłam tą spódnicę - zakochałam się. Jest naprawdę śliczna, zazdroszczę Ci jej.Postanowiłam trochę ją "podwyższyć" poprzez dodanie u góry spódnicy jakichś majtek z wysokim stanem(?). Chciałam, by spódnica nie odsłaniała nóg, by widocznie były tylko buty. Masz naprawdę ciekawe ciuchy, miło się robiło metamorfozę. :)





























Przed: Medoll tak samo jak stylizacja - bardzo ładna. Makijaż staranny i dopracowany. Jedyne, do czego mogę się przyczepić to nos, który według mnie jest dziwny, ale w twoim przypadku nie przeszkadza aż tak bardzo.
Po: Medoll zrobiłam trochę pod stylizację. Użyłam turkusowego cienia, który bardzo mi się spodobał, zmieniłam fryzurę i pofarbowałam włosy na inny kolor,  zmieniłam wysokość niektórych części twarzy. Jestem w miarę zadowolona z efektu. :)


5 komentarzy:

  1. Twarz przed, strój przed(fajnie byłoby w stroju przed dać spódnicę i kapelusz po)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, metamorfoza jest świetna :)
    MalaMargusia

    OdpowiedzUsuń
  3. metamorfoza jest świetna :D masz styl!

    OdpowiedzUsuń
  4. W obydwu wersjach przed i po, wyszło fenomenalnie i bardzo inspirująco.
    Jak zawsze wspaniale! :*

    aga_007

    OdpowiedzUsuń
  5. Super metamorfoza, podoba mi się makijaż po :]

    OdpowiedzUsuń