poniedziałek, 25 marca 2013

Jemerced

Dziś mam dla Was polską blogerkę o niemieckich korzeniach pochodzącą z Poznania- Jessicę Mercedes Kirschner z Jemerced. Być może nie jest najbardziej znaną, jednak z pewnością w największym stopniu kontrowersyjną posiadaczką bloga modowego. W przeciwieństwie do mdłych stylizacji Maffashion, która obecnie posiada największą liczbę odbiorców (dane z facebooka), stylizacje Jessicy zawsze są kolorowe, ekstrawaganckie i budzące sprzeczne emocje. Dzieje się tak dlatego, iż zazwyczaj wyprzedza ona trendy przynajmniej o jeden sezon, co często może się nie podobać. Nierzadko nazywana "suką" i "bogatą zdzirą" ( cytaty z portali społecznościowych oraz plotkarskich) w rzeczywistości jest przemiłą dziewczyną, która do wszystkiego doszła ciężką pracą. Miałam okazję osobiście spotkać ją i porozmawiać dwukrotnie, raz na październikowym Fashion Week w Łodzi, po raz drugi zaś na warsztatach blogowych Blog in Style vol.2 we Wrocławiu, gdzie opowiadała o tym, jak doszła do etapu w którym aktualnie się znajduje. To nasuwa na myśl przesłanie, iż zanim "zhejtujemy" kogoś za odmienność bądź kontrowersyjność warto się zastanowić i wysłuchać co owa osoba ma do powiedzenia. Zazwyczaj okazuje się, iż początkowe wrażenia bywają mylne.
A oto Jessica podczas kampanii reklamowej Levi's



Jessica ma na sobie buty z kolekcji Rihanna for River Island z edycji limitowanej. Wypuszczono jedynie 200 egzemplarzy. Moim zdaniem są genialne, jednak prezentują się dobrze jedynie przy bardzo długich i szczupłych nogach.

9 komentarzy:

  1. Urzekł mnie jej płaszczyk. Fajnie,że tyle osiągnęła.

    Wendy2003

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mam rozumieć, że nie lubisz jej stylu, tak? Bo chyba osoby nie można oceniać nie znając jej... :)

      Usuń
    2. to, że 'sprawia wrażenie', nie oznacza, że nie jest ono mylne :)

      Usuń
  3. Piękna złotowłosa <3 LIZACZEK :*

    OdpowiedzUsuń
  4. tez wole ja od maffashion ;) ale stylizacja stardollowa tak srednio mi sie podoba ;C

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ja :) Widać, że się rozwija, cały czas idzie na przód. Myślę, że już niedługo przebije Maff ;)

    STALOWYSZCZURek

    OdpowiedzUsuń