czwartek, 28 marca 2013

Metamorfoza xxzwariowanaxx oraz kokarda292

xxzwariowanaxx

Przed: Kompletnie mi się nie podoba. Twarz twojej lalki ma dziwny wyraz. Pomarańczowy kolor skóry, białe policzki, piegi, kolczyki, jasne włosy, rude (?) brwi. Przede wszystkim radzę zmienić kolor skóry, bo nie wygląda to korzystnie.
Po: Było trudno. Trudno było dopasować mi kolory cieni do powiek do karnacji, by dobrze to się prezentowało. Zmieniłam wysokość niektórych części twarzy, w tym m.in. oczu. Fryzurę zmieniłam na czarną ze sklepu Tress Up.



Przed: Stylizacja niczym się nie wyróżnia. Podoba mi się sukienka, którą założyłaś, natomiast buty do niej nie pasują. Przydałaby się jakaś torebka, rajstopy. 
Po: Szaro-czarna stylizacja. Trochę pokombinowałam, jakoś nie miałam weny do stylizacji.

kokarda292


Przed: Twarz jak każde inne, jest ich naprawdę sporo na Stardoll. Z uwagi na to, że masz mało starpunktów, masz mało kosmetyków - rozumiem. Makijaż mimo to nie jest przesadzony, jest skromny, lecz niestety ukryty pod okularami, które według mnie są zbędne(lepsze to, niż nałożenie zielonego cienia aż do brwi, jak to się zdarza naprawdę sporej ilości osób na imprezach na Stardoll). Części twarzy są w porządku.
Po: Nie miałam dużego pola do popisu. Masz malutko kosmetyków, właściwie nie mogłam nic konkretnego zrobić.




Przed: Ładna, wiosenna stylizacja, choć wydaje mi się, że przesadziłaś z dodatkami. Wszystko kolorystycznie do siebie pasuje.




1 komentarz:

  1. W pierwszym przypadku wszystko wygląda lepiej po. Doll jest okropna,można w niej wyróżnić wiele błędów makijażowych i w dobieraniu odcienia skóry.

    W drugim przypadku doll lepiej wygląda po,a stylizacja bradziej do mnie przemawia przed. Ta spódniczka jest piękna,przeszkadza mi naszyjnik i torebka.

    Wendy2003

    OdpowiedzUsuń