wtorek, 12 marca 2013

We need to take it back in time

Stało się, historia Wielkiej Brytanii zaliczona na 4, pragnę podziękować z tego miejsca mojej drukarce i czcionce numer 5! Czekam jeszcze tylko na wyniki egzaminu z literatury ale już jestem cała wasza :) 


Aby uczcić mój sukces wzięłam się za szukanie inspiracji na przeróżnych fanpage'ach i padło na pannę J. Jessie J konkretniej mówiąc. Odkąd dwa tygodnie temu pewna dziewczyna zaśpiewała Price Tag w Xfactorze nie mogę pozbyć się tej nuty z głowy więc może dobrze, iż Jessie ubrała się w coś co miałam w szafie. Może uda mi się pozbyć piosenki z głowy bo powinnam skupić się na fonetyce albo francuskim. Jessie J, czarnowłosa diva popu i r&b urodzona tego samego dnia co ja - 27 marca! (Dopiero to odkryłam, jaram się) Odtwórczyni i autorka wielu hitów takich jak Price Tag, Domino oraz bardzo nietypowej piosenki Sexy Silk, która pojawiła się w soundtracku do filmu Easy A. Zdążyliście już zauważyć, że uwielbiam laskę. Pomimo tego, że moje serce należy do klasycznego rocka oraz muzyki lat 80 i 90 czasem jestem skłonna oddać się takim rytmom, głównie w celach imprezowych. Ale muzyka Jessie to nie tylko pop i r&b, to również jej przepiękny, pełny siły głos. Uwielbiam nagrania akustyczne jej piosenek, poszukajcie na youtube. Sama podrzucę wam coś na koniec postu.

 Płaszcz PPQ 22 sd | Bluzka Basics 47 sc | Spodnie It Girls 17 sd baazar | Buty Bisou 50 sc | Torba RIO 5 sd baazar

  

Dziękuję wszystkim serdecznie za komentowanie moich poprzednich postów. Bardzo miło zobaczyć pierwsze opinie :) 

xoxo, Alfie

PS. Obiecana wersja akustyczna :

źródła zdjęć: www.jessiejheaven.com oraz www.google.pl

1 komentarz: