sobota, 16 marca 2013

metamorfoza koffam-was


Przed: Strasznie sztucznie i ordynarnie. Przez ilość kosmetyków jest bardzo niedokładnie. Policzki wyglądają na brudne. Na plus jak dla mnie włosy, brwi i usta.

Po: Oczywiście zmyłam tą szpachlę i nadałam Twojej doll delikatności. Całość dopełniają włosy. 


Przed: Tutaj o wiele lepiej. Świetny sweter. Zmieniłabym jednak dół. Na pewno rajstopy są tutaj zbędne. Zmieniłabym również buty na delikatniejsze. Stylizacja jak najbardziej w stylu pokoju.

Po: Całkowita zmiana, stylizacja czysto modernistyczna. Srebrne jelenie, itd.

4 komentarze:

  1. Makijaż na 200% po! Ten przed ... niedobrze się robi ... Stylizacja bardziej spodobała mi się przed , ale to tylko moje zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej :O przeraziłam się jej makijażem przed. Zdecydowanie dobrze, że zgłosiła się do tej metamorfozy. A stylizacje podobają mi się obie ♥

    aga_007

    OdpowiedzUsuń
  3. Okropny makijaż przed! Fuu ;p

    OdpowiedzUsuń