czwartek, 21 marca 2013

Aviable

Hejcia! Naszła mnie właśnie dziś taka refleksja, że większość stylizacji przedstawianych na blogach, w tym moje własne, składają się głównie z drogich rzeczy kupowanych w sb lub tych już niedostępnych ze starych kolekcji. Dziś więc postanowiłam stworzyć ubiór, którego elementy w całości można zakupić w starplazie.
Mam nadzieję, iż będzie to dla Was inspiracją :-)


Kapelusz- Riviera
Sukienka I- Voile
Sukienka II- Miss Sixty
Rajstopy- Velvet Orchid
Torebka- Supertrash Girls
Kołnierzyk- Pretty n' Love
Buty- Miss Sixty

Na koniec piękna i magnetyczna Lana del Rey 


Buziaki, trzymajcie się ciepło w tę paskudną pogodę :( xo!

5 komentarzy:

  1. Fajne połączenie dwóch sukienek oraz kołnierzyka. :)

    NieOosiagalna

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham tę torebeczkę.
    Zastanawiałam się nad kupnem tej sukienki,ale nie miałam na nią pomysłu,więc dziękuję za umieszczenie tej stylizacji :)

    Wendy2003

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że mogłam Cię zainspirować do jej użycia, moim zdaniem jest genialna :)

      Usuń
  3. Kapelusz jest śliczny ! ♥ torebka również ;). Stylizacja bardzo ciekawa

    aga_007

    OdpowiedzUsuń