sobota, 23 marca 2013

Przegląd szaf - julkasia1 & emo-niunia-

julkasia1


Bardzo skromnie wyposażona szafa. Wybrałam kilka interesujących rzeczy jednak musisz popracować nad zbiorem :) Bluzka z królikiem znalazła się tu tylko ze względu na moją króliczą obsesję, nie jest zła. Do najlepszych jednak również nie należy. Białe bluzki to podstawa w szafie (nie tylko tej stardollowej), z kołnierzykiem czy z kieszonką zawsze mają moje serce. Podoba mi się dżinsowy gorset, bardzo lubię tego typu ubrania. Nietypowy materiał dla wybranego kroju szokuje i zwraca uwagę. Może stać się bazą dla jakiejś odlotowej stylizacji.
 

Bardzo dużo ubrań ze StarDesign, które nie są do końca praktyczne lub nawet ... estetyczne. Rozumiem zamiłowanie do Harrego Pottera jednak zielona sukienka czy kombinezon zupełnie wyskoczyły poza miarkę not. Szczerze mówiąc nie wiem kto w Stardoll wpadł na pomysł wrzucenia tego kombinezonu do szablonów. Jest tragiczny. Pierwsza sukienka w niecenzurowanym kolorze rozpoczęła kolekcję kilku innych ciuchów w tych samych barwach. Kolor fe, nie podoba mi się w żadnym calu. Czarne spodnie z dziurami są przypadkiem opisywanym przeze mnie w zeszłym tygodniu. Dziury tak, tylko muszą to być spodnie z dziurami nie dziury ze spodniami. 


 Mało dodatków tak samo jak w przypadku ubrań jednak tutaj doszukałam się ciekawszych rzeczy. Klasycznie aczkolwiek przyjemnie. Bardzo podoba mi się ten pasek, kojarzy mi się z długą, kolorową sukienkę na lato. Aż miło pomarzyć. 


Jak większość użytkowników stałaś się ofiarą Stardoll Academy. Nagrodom z SA mówię nie (nie wszystkim, ale w większości to zwykły kicz). Jeśli chodzi o czarne kozaki z Fallen Angel (pozycja pierwsza), pisałam o nich w ostatnim wydaniu Na Tropie Gwiazd. Są zbyt małe na stopy, może da się nałożyć na nie inne buty ale w formie sam na sam ze stopą w ogóle nie nadają się do użycia. Torebka jest niezła w powiększeniu, kiedy ma normalne wymiary wszystko się zlewa i wygląda źle. 

Podsumowanie: 

Daleka droga przed Tobą w dążeniu do idealnej szafy. Nie liczyłam, ale stron szafy jest bardzo mało. Może zacznij od Basic, zawsze to powtarzam ale basic jak sama nazwa wskazuje to baza naszej szafy, stworzysz z nim ciekawe kompozycje dodając wyłącznie jeden element, który je ożywi. Przestałabym na Twoim miejscu inwestować w ubrania ze StarDesign, masz ich dużo i skoro posiadasz SS na nie to możesz równie dobrze znaleźć w bazarku rzeczy o wiele ładniejsze w podobnych cenach, wystarczy dobrze poszukać. W kwestii dodatków powiem, że idziesz w dobrym kierunku, tak trzymać nie popadnij w przesadę jak w przypadku ubrań. 

Ocena: póki co mocne 4/10, ale to dopiero początki, w przyszłości na pewno będzie lepiej.

emo-niunia-

Uwaga, to co teraz nastąpi będzie zupełnie precedensowym odstępstwem od normy:


 Gigantyczne wymiary tegoż powyżej rozjechały odrobinę rozmiar zdjęcia za co serdecznie przepraszam, nie moja wina :) Powaliła mnie ilość rewelacyjnych ubrań jakie chowają się w Twojej szafie. Połacie szmat które nadają Twojej doll stylu i czasem niepowtarzalności, ponieważ części z nich nigdy nie widziałam (nowicjusz ze mnie). Trudno wyznaczyć mi elementy które wprawiły mnie w niekończące się wow, ale zdecydowanie żółty sweter z napisem Smile jest teraz na moim celowniku, nie spocznę dopóki go nie dorwę. 


W porównaniu do ilości ubrań na Tak nie mam prawa wytykać Ci tych małych potknięć, które zdarzają się każdemu. Z uwagi na program każdego posta "Przeglądu Szaf" zmuszona byłam coś wybrać, pamiętaj jednak, że nie uważam posiadania tych rzeczy za złe w sytuacji którą przedstawiłam powyżej. Kilka darmówek, kilka rzeczy które były na stardoll kiedy ich technologie graficzne nie powalały na kolana. Nie jest źle. 


Mało powalających butów (kilka krzyczących klasyków, których tutaj nie umieściłam) plus te beżowo różowe - są naprawdę urocze. Dużo miłych dla oka torebek, kilku bardzo Ci zazdroszczę. Bandanka - legendarna, przepiękny kapelusz. Nic dodać nic ująć, chociaż nie przebiło kolekcji ubrań. Bardzo podoba mi się ten łańcuch, na doll opada na ramiona, świetnie się prezentuje, ubrałabym go z jakąś czarną bluzką/sukienką.


Więcej not niż hot, ale te dodatki na nie nie są tak zupełnie dobijające. Są po prostu przeciętne ale to może być kwestia tego w jak wielkie nadzieje wprowadziły mnie ubrania. Żółty kapelusz dziwnie wygląda na doll. Te torebki również dziwne, a buty mają słabe wykonanie. Tyle w tej kwestii. 

Podsumowanie: 

Nie mam prawa pouczać kogoś od kogo powinnam się uczyć i look up to. Wizyta w Twojej szafie była ciosem dla mojego ego i odrobinę inspiracją. Jedyną radą jaką mogę dla Ciebie mieć to to, że mając tyle ubrań dobrze byłoby poświęcić kilka godzin na zrobienie w szafie porządku, żeby perełki z ostatnich stron nie zgubiły się w ogromie ubrań bo te na końcu też były powalające. No i to, że czas rozwijać kolekcję dodatków, kolekcja ubrań ma się świetnie. 

Ocena: Nie miałabym sumienia dając Ci mniej niż 10/10 :)

xoxo, Alfie

3 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za przegląd :)

    OdpowiedzUsuń
  2. emo-niunia- ma geniaaalną szafę ;)
    szczerze mówiąc twoja ocena julkasia1 masz racje, najpierw lepiej jest zacząć z BASIC :) i chyba tak zrobię. Wywalę wszystkie śmieci i nie potrzebne ciuchy a kupię więcej z BASIC. Zaraz się za to zabiorę.
    Świetnie oceniłaś.

    aga_007

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też chcę przegląd mojej szafy na stardoll jestem Majka.cafe

    OdpowiedzUsuń