środa, 20 marca 2013

So much 80's, bitch!

Hi! Jak zapewne zdążyliście zauważyć w sklepie Sweet Suites pojawiła się nowa kolekcja ubrań oraz mebli.
Osobiście jestem wniebowzięta, gdyż całość inspirowana jest niedawno powstałym serialem opowiadającym o perypetiach słynnej Carrie Bradshaw z "Seksu w wielkim mieście" w wieku... 16 lat.
Akcja dzieje się w sennym miasteczku, nieopodal miasta marzeń głównej bohaterki, Nowego Jorku, a konkretniej Manhattanu.
Wszystko zaczyna się od nudnego stażu w firmie prawniczej, pochlapanej lakierem do paznokci torebki oraz pewnej szalonej i wyzwolonej reporterki z magazynu 'Interview'...

Największą niespodzianką była dla mnie właśnie ta torebka, która jest po prostu genialna i grzechem byłoby nie zrobić z nią stylizacji :-)



Kurtka- biker jacket (no name)
Naszyjnik- hot buys record neckleace (Bisou)
Torebka- carrie graffiti purse (Sweet Suites)
Spódniczka I- bubblegum tutu (LE)
Spódniczka II- tulle hemmed skirt (Fallen Angel)
Rajstopy- (Jean Paul Gaultier Tribute)
Buty- betty shoes (Miss Sixty)


A oto jak naprawdę wygląda słynna torebka Carrie Bradshaw...



... oraz słodka i (jeszcze) niewinna 16 letnia Carrie :-)



Podsumowując, jestem przemile zaskoczona, iż na stardoll powstały rzeczy inspirowane serialem, do którego oglądania ogromnie Was zachęcam, podobnie jak do bawienia się modą w stylu lat 80, która jest mega  kolorowa, zakręcona i dla mnie osobiście niesamowicie inspirująca!
Buziaki, xo.

4 komentarze:

  1. Genialna : )
    Gosiagrechuta

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta torebka to cudeńko,chyba ją kupię. Ze sweet suites podobają mi się zwłaszcza mebelki.

    Pozdrawiam,Wendy2003

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty i torebka są fantastyczne, spódnica trochę kiczowata, w życiu bym jej nie kupiła ale stylizacja jest naprawdę udana :)

    aga_007

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie byłam co do niej przekonana, ale tak idealnie wpasowała się w klimat lat 80-tych, że musiałam jej użyć :D

      Usuń