czwartek, 21 marca 2013

Metamorfozy olka_188 i NieOosiagalna

olka_188

Przed: Masz baaadzo ładną i uroczą twarz, wszystkie jej części są dobrze dobrane. Makijaż jest dokładny i delikatny. Lubię tę fryzurę, która pasuje do Twojej doll, nie mam się do czego przyczepić. 
Po: Twoja lalka przeszła naprawdę sporą metamorfozę. Zrobiłam mocny i kolorowy makijaż. Przyjemnie maluje się te oczy.


Przed: Masz bardzo ładne ubrania, ale średnio pasują mi tutaj ciężkie buty, które według mnie nie są przeznaczone do takich stylizacji. Uwielbiam tą kurteczkę, dobrze się tu prezentują. 
Po: Ta spódniczka jest prześliczna. Szkoda, że nie można już jej dostać, bardzo mi się podoba i chciałabym ją mieć. Zaczęłam od niej robić stylizację - czarna kurteczka ELLE, beżowy top, torebka, czarne buty i pasek z kokardą.

NieOosiagalna

Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to brwi, średnio mi się podobają. Twarz jest ciekawa. Makijaż delikatny i niebrzydki, ale szkoda ze nie użyłaś do niego więcej cieni do powiek.
Po: Dziewczęca wersja twojej doll. Użyłam do tego makijażu fioletowych, granatowych i różowych cieni. Usta pomalowałam szminką pasującą do makijażu oczu. Fryzurę zmieniłam na tę ze sklepu dla użytkowników Royalty, która niezmiernie mi się podoba. 


Przed: Ciekawa stylizacja, spódnica jest przepiękna. Wszystko do siebie pasuje, oprócz szarej torebki. 
Po: Stylizacja w czarno-pomarańczowych kolorach.


3 komentarze:

  1. Makijaż po jest bardzo ładny, aczkolwiek włosy jak dla mnie nie pasują. :)
    Ciekawe użycie sukienki.
    Ogólnie to jestem zadowolona.

    NieOosiagalna

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za metamorfozę, makijaż jest cudowny *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o wygląd obydwóch doll,bardziej podobała mi się wersja przed.
    Ale jeśli chodzi o stylizacje,to zdecydowanie bardziej przemawiają do mnie wersje po.

    Wendy2003

    OdpowiedzUsuń