niedziela, 31 marca 2013

Spotted : Cold_Iceberg., Wendy2003, 98mika98, clouet

Powstał nowy pomysł na posty, a mianowicie : Spotted
Na czym to będzie polegać? 
Co niedziele będę dodawała kilka zwracających uwagę stylizacji, 
które zauważyłam na imprezach w ciągu tygodnia.
W pierwszym post'cie będą : Cold_Iceberg., Wendy2003, 98mika98, clouet
Bardzo przepraszam za zdjęcia różnego rozmiaru, jedne screeny robiłam dzisiaj, inne kiedy indziej.
Następnym razem się poprawię. :) 


lal
Dzięki tej stylizacji, mimo że jest śnieg, można poczuć święta Wielkanocne. Śliczna mordka zajączka bardzo ładnie wygląda z resztą stroju w kolorze biało - złotym. Również po zdjęciu uroczej głowy ta doll ma cudną twarz. 

Cold_Iceberg. ma na sobie :
Kurtka - Nelly.com
Sukienka - IT GIRLS + Fudge
Torebka - IT GIRLS
Naszyjnik - Archive + Killah
Pasek - Voile
Buty - Pretty n' Love









lala
98mika98 jest ubrana elegancko ,  w takiej stylizacji można pójść na zakończenie szkoły, czy też do pracy. Uwielbiam okulary z noska miki. Do całej stylizacji mam tylko jedno ale : naszyjnik zlewa się z bluzką. 
Ogólnie bardzo podoba mi się ta stylizacja, mam nadzieję, że coraz częściej będę znajdywać takie na imprezach . 

98mika98 ma na sobie : 
Spódnica - bonjour biozu
bluzka - bonjour bizou 
torebka - MR. 
naszyjnik - bonjour bizou
buty - Sonia Rykiel
okulary - bonjour bizou 









Ta stylizacja ma w sobie pewien urok. Podoba mi się bluzka w paski i zestawienie jej z tym kapeluszem. Zastanowiłabym się jednak nad torebką. I chociaż spódnica tu świetnie pasuje, wydaje mi się, że lepsze byłyby spodnie. Mimo wszystko, bardzo podoba mi się ten outfit. 

Wendy2003 ma na sobie : 
Bluzka - Miss Sixty + Special Offer
Spódnica - WOTW
Zakolanówki - WOTW
Pasek - Fallen Angel
Kapelusz - Killah
Buty - DECADES
Torebka - DECADES








Świetny płaszczyk. Ożywia całą stylizację, bez niego mogłaby się wydawać nudna. Jedyny minus to brak torebki. Podoba mi się również bluzka w paski, a buty ładnie zgrywają się z resztą. 

clouet ma na sobie : 
Kurtka - Miss Sixty
Bluzka - DECADES
Spodnie - Miss Sixty
Buty - Miss Sixty
Okulary - Killah 











Jak Wam się podobają posty tego typu? 
Chciałybyście ich więcej? 

3 komentarze:

  1. Hehe, zapraszam do mnie :D
    Cold_Iceberg.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, jak miło :D
    Świetny post.

    98mika98

    OdpowiedzUsuń
  3. No bardzo fajny pomysł, bynajmiej coś nowego a nie wszystkie blogi to samo w kółko .Oby kolejnych świetnych pomysłów Kasiu :3

    Paweł :D

    OdpowiedzUsuń