sobota, 9 marca 2013

Przegląd Szaf - Madzialenka13. oraz patrycja_2000

Pierwsza odsłona Przeglądu Szaf z alfieralphie (czuję się, jakbym nagrywała sitcom). Szczerze mówiąc już nie mogłam doczekać się tej soboty więc czekałam aż do północy żeby w końcu się za to zabrać. Jeżeli coś będzie nie tak, to mea culpa ponieważ to mój pierwszy raz. Mam jednak nadzieję że jakoś pójdzie :)

Madzialenka13.

Zacznę od tego, że masz przepiękny apartament. Pokój, w którym znajduje się szafa jest powalający. Szczerze i bez złych zamiarów zazdroszczę!

Wracając do głównego tematu nadmienię, że masz złudnie obszerną szafę, ponieważ używasz tylko jednego wieszaka. Co jest plusem! Przeglądanie ubrań jest bardziej przejrzyste, nie mówiąc już o tym, że wszystko ułożone jest typem ubrań, czasem nawet kolorem. To lubię, moja szafa również musi być w ten sposób uporządkowana. Wygodniej znajduje się to czego się szuka. 

Zaskoczyły mnie dwie przepiękne darmówki. Sweter z kołnierzykiem oraz dżinsowa koszula bez rękawów. Świetne i uniwersalne, dopasują się do każdej stylizacji a jednocześnie nadadzą jej charakteru. Buraczkowa bluza jest rewelacyjna, widzę ją po raz pierwszy i już się zakochałam. Biała sukienka z Nelly.com jest niezastąpiona. Górę łatwo przykryć inną bluzką ponieważ jest dość przylegająca, a dół ma bardzo modny wycięty krój. 

Pora przejść do not. I mówiąc not, mam na myśli (w większości przypadków) katastrofę. Różowy płaszczyk z Barbie mnie dobił. Znalazłam go na samym końcu ale na prawdę jest zupełnie niepraktyczny. Wisiał wśród wielu neutralnych acz ładnych ubrań więc dodatkowo uderzyła mnie jego sztuczność. Ale cóż, to w końcu Barbie. Po prawej od płaszczyka darmowe sukienki. Dowodzą tego jak stardoll stara się wkupić w nasze łaski po najniższych kosztach. Wbrew pozorom nie są z tej samej "kolekcji". Czerwona sukienka pochodzi z promo Missy Sporty a różowa i czarna z promo Avril Lavigne. Dwie ostatnie nie są najgorsze ale nie potrafię wyobrazić sobie stylizacji w jakich mogłabym ich użyć. Kiedykolwiek. Poniżej już zbiór rzeczy, których po prostu bym nie kupiła. Wiem, że część z nich to również darmówki. Kiedy je dostałam wcisnęłam je do schowka. Jasna spódnica w kropki była w parze z ładnym topem. Być może tylko dla tego wylądowała w Twojej szafie.



Szafa z dodatkami nieco bardziej odchudzona. Tak samo jak w przypadku ubrań dużo neutralnych rzeczy, które są bardzo praktyczne przy użyciu w codziennych stylizacjach. Złoty kołnierzyk jest boski, już widzę kilka stylizacji w jakich bym go użyła. Opaska z ćwiekami to już klasyk. Kapelusz Gangsta Glam Hat - legenda. Fajnie, że masz również męskie części garderoby. Camelowy Laptop Case jest bardziej unisex i rewelacyjnie prezentuje się na żeńskiej doll. Masz imponującą kolekcję aktówek i listonoszek. Bardzo lubię takie torebki. Ożywią każdą stylizację ponieważ nie są w szaro burych kolorach. 


W dodatkach na nie, z kolei mamy dowód na to, że nie wszystkie Hot Buys są hot. Różowa torebka z ćwiekami nie byłaby zła gdyby nie jej rozmiar. Jest zwyczajnie zbyt duża. Złoty krzyż, który również jest olbrzymi nie wydaje mi się dobrym wyborem. Krzyże tak, jednak nie w takiej formie. Więcej chyba nie muszę pisać, obrazek poniżej mówi sam za siebie.


Mam nadzieję, że nie byłam zbyt okrutna. Zdaję sobie sprawę, że w kwestii ubrań ze stardoll jestem strasznie wybredna ale muszę przyznać że w przypadku Twojej szafy dopiero na końcu znalazłam ubrania bardzo NOT. Może po prostu je tam pochowałaś. Podsumowując szafa bardzo praktyczna. Wiele rzeczy się bardzo podobnych do siebie. Miałam trochę trudności ze znalezieniem czegoś bardzo WOW. Wszystko było ładne, i poprawne to co wybrałam wyjątkowo wpasowało się w moje gusta. Masz złudnie obszerną szafę, ponieważ używasz tylko jednego poziomu wieszaka. Ale to jest plusem! Przeglądanie ubrań jest bardziej przejrzyste, nie mówiąc już o tym, że wszystko ułożone jest typem ubrań, czasem nawet kolorem. To lubię, moja szafa również musi być w ten sposób uporządkowana. Wygodniej znajduje się to czego się szuka.

Ocena 7/10


patrycja_2000

Przejdę od razu do rzeczy. Ładnych ubrań była masa dla tego trudniej było mi wybrać coś co mogłabym pokazać w poście. Postawiłam na klasyki. Spódnica ombre już pierwszego dnia w Plazie stała się HOT. Dwie skórzane kurtki to kompletny musthave. Niekoniecznie Chanel i Kirkwood. Płaszczyk z PCV z DG jest niezastąpiony. Mam jego różową wersję od kilku dni i nie umiem się z nim rozstać. Dodałam również kilka podstawowych piękności. Chabrowa marynarka, zielona bluzka z Footloose i cytrynowa sukienka z kołnierzykiem. Muszę przyznać, że ubraniowa część szafy jest bardzo przemyślana i stonowana. 


Nie było wielu rzeczy, które mogłabym uznać w stu procentach za not. Dopiero w ostatnich stronach szafy znalazłam kilka rzeczy, które wzbudziły moją wątpliwość. Muszę o tym napisać bo trochę mnie to nurtuje. Ta ... rzecz po lewej stronie druga od góry. Nie jestem pewna co to jest. Z nazwy wynika że naszyjnik, ale jak dla mnie jest zbyt duży i wisi w części z ubraniami. Wygląda odrobinę jak nieudana góra od bikini. Widziałam to już kilka razy i za każdym przechodziły mnie ciarki na widok tej części garderoby.


Muszę to napisać: dodatki moich marzeń. Kilka rzeczy sama posiadam a kilku już nigdy nie zdobędę przez co łezka w oku mi się kręci. Masz piękną kolekcję plecaków, nie tylko tych które zamieściłam poniżej. Pasek z szelkami? Rewelacja, pamiętam, że Blake Lively miała kiedyś podobny. Na wszystkich portalach plotkarskich jednogłośnie stwierdzono wówczas, że jej stylizacja była zdecydowanie HOT! Lenonki z beastly to perełka jakich mało. Nie mówiąc już o brązowej aktówce na ramię ze złotymi okuciami. Eh, tak jak mówię, łezka w oku.


Przeglądając dodatki nie mogłam nie zauważyć olbrzymiej kolekcji okropnego sportowego obuwia. Nie wszystkie są tragiczne, ale popisane żółte tenisówki i kolorowe adidasy stanowią wisienkę na torcie tej anty kolekcji. W zbiorze znalazły się również buty z HBW, które odkąd zobaczyłam w Plazie zagościły na mojej liście NOT.  Dalej dość przeciętne torebki, i kolorowa peruka. Kapelusze to chyba największy problem z jakim zmagają się stardollowicze. Większość po prostu nie pasuje na głowy doll, spłaszczają je lub nie ma możliwości nosić z większością fryzur. 


Przyznam się szczerze, że odrobinę obawiałam się przeglądu Twojej szafy. Powodem tego był fakt, że uwielbiam Twoje stylizacje i bałam się, że będę Cię oceniać przez tego pryzmat. Na początku szafy nie umiałam znaleźć niczego na NOT. Myślałam, że to może rzeczywiście przez to jak bardzo lubię Twoją doll. Potem trafiło się kilka niefajnych rzeczy, ale nie uderzyły mnie one jakoś na tyle, żeby upełnie skreślać Twoją szafę. Bardzo podoba mi się to, że kupujesz dużo Basics. Te ubrania są zupełnie niedoceniane a stanowią praktyczny element szafy. Spodnie, rajstopy, biustonosze, bluzki, torebki. Mogę wymieniać bez końca, są po prostu rewelacyjne i w dodatku tanie.

Ocena 9/10

Mam nadzieję, że jakoś to wyszło. Pamiętajcie, że nadal możecie zgłaszać się pod postem "Przegląd Szaf". Odnośnik już jutro znajdziecie pod nagłówkiem. Następna odsłona w następną sobotę. Zapraszam serdecznie.

xoxo, Alfie

EDIT azo_ona: Możecie zgłaszać się już w odrębnej stronie pod nagłówkiem, zapraszamy. 

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za ocenę. Często wyrzucam dużo ubrań do schowka, ale to chyba i tak za mało xd

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  2. boskaa! jest ta brązowa aktówka na ramię ze złotymi zdobieniami^^ zazdroszę Patrycji posiadania jej:) (tak wg. to gdzie ją kupiłaś?) od dziś jest to moja nowa stardollowo-odzieżowa miłość❤

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna, ale wydaje mi się że to była jakaś Special Offer niestety :(

      alfieralphie

      Usuń
  3. Dlaczego wszystkie ubrania z Barbie ,,MUSZĄ" być różowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Barbie oryginalnie nosiła tylko różowe ubrania. Miała przyjaciółkę z ciemnymi włosami, ona nosiła seledynowy :)

      alfieralphie

      Usuń